Dit første rigtige digitalstrategiske værktøj

Luk op for den fagre nye verden af data, disruption og digitale potentialer. Der er snart ikke flere undskyldninger tilbage i skuffen for ikke at give din forretning og din virksomhed et digitalt servicetjek.

I går launchede et af de mest spændende digitale og globale initiativer her i vores lille danske baghave. Vi var på plads til den store demonstration på CBS og samtidig sidder vi i ledergruppen på projektet, der kan sætte din virksomhed digitale lysår foran konkurrenterne.

 

Hvad er Networked Business Initiative?

Kort fortalt handler Networked Business Initiative – som initiativet kalder sig – om at måle din digitale modenhed og sætte standarden for, hvordan vi i fremtiden skal, kan og bør sammenligne ’det digitale’ i virksomheder og forretninger. Målingen går på tværs af områderne Salg & Marketing, PR & Kommunikation, HR, Service & Support, R&D & Innovation, Ledelse -  ja, alle din virksomheds afdelinger og funktioner. I den proces kan du få helt unikke data på og indblik i din forretning og hvilke områder, der er udfordret eller hvor der er lavt hængende frugter at plukke for dig.

Det startede med en bog!

 

Det hele startede med Networked Business Factbook i 2010. En god, gammeldags, trykt bog. 5 år senere er denne form for udgivelser allerede passé. I dag skal det hele foregå ”real time” og hvis du taster data ind i NBI’s spørgeskema får du derfor grafer, sammenligninger og trends tilbage med det samme på dit NBI Dashboard. Dem kan du selv – og os som dit bureau – eksempelvis bruge, når beslutninger om din social medie-strategi skal tages, integrationerne mellem dit CRM-systemet og website skal implementeres eller når du skal tage stilling til om en BtB-webshop er den rette løsning for din forretning.

Hvad kan du bruge os til?

Vores CEO Jesper uddyber her, hvorfor du skal gøre dig selv den tjeneste at svare på spørgsmålene i NBI’s undersøgelse: "Man skal ikke kun bruge data og insights fra NBI Dashboardet til at være foran konkurrenterne. Data skal simpelthen bruges til at begrunde og opstille realistiske digitale målsætninger og dermed til at gøre de ting, der har reel værdi for forretningen. Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor man ikke skulle benytte sig af det her tilbud. Hertil kommer at vi som samarbejdspartner på din digitale strategi får et meget større vidensgrundlag at rådgive på baggrund af. Det er win-win."  

Kritik? Kom med den!

NBI er noget så moderne som ”always in beta” og derfor hjælper vi dem med at forbedre både produkt og spørgeskema. Så ligesom vi gerne vil hjælpe dig med at udfylde skemaet, der godt kan være en anelse tungt at kaste sig ud i en torsdag eftermiddag i februar, vil vi også gerne have din feedback på, hvordan det hele kan gøres endnu bedre. Så ring, skriv eller kom forbi kontoret i Lyngby.

Men vigtigst af alt: Tjek det ud! 

 

 

Kommentarer (2) Skjul

Jan
Jan
20-02-2015 19:43:00 #

Jesper, Esben og i andre digitale twins. 1000 tak for jeres deltagelse, for jeres tillid og lyst og commitment til at få tingene i luften. Vi glæder os mege til den næste lange tid i samarbejdet med jer Smile. Venligst Jan Futtrup, NBI Global Chair.

ehs
ehs
09-03-2015 16:15:34 #

(Forsinket) Tak, Jan Smile

Tilføj kommentar

biuquote
Loading